.. 6 Signs that your wife/girlfriend is about to leave you ...

on Thursday, November 13, 2008

Hi,

Faaaar fetched from reality, here comes the blog of the day.

Now, people say that a break-up in a relationship is something that you can see a mile away.. well.. sometimes its fun to see it.. it just might make you think "twice" .. or well.. atleast consider that your girl needs a mental checkup ;-)


1) She puts your condoms for sale
Link: http://monstermalla.blogspot.com/2008/10/kondomer-till-salu.html

2) She gives out good advice about howto score (other men?)
Link: http://monstermalla.blogspot.com/2008/11/dr-love.html

3) She gives more weird advices about love
Link: http://monstermalla.blogspot.com/2008/11/singlemingle-dr-love-vol-2.html

4) She starts to wear "weird" cloth in the bedroom (trying to scare you away)
Link: http://monstermalla.blogspot.com/2008/11/dagens-outfit.html

5) She invents dangerous "toys" for the bed-room
Link: http://monstermalla.blogspot.com/2008/11/ultimate-tool.html

6) She finaly starts talking about breaking up by writting a GUIDE ?
Link: http://monstermalla.blogspot.com/2008/11/break-up-dr-love-vol-3.html


.. hmm.. hunny.. we need to have a talk...


cheers...

7 comments:

Malla said...

AAAAhahahha där fick du mig allt din sluge fan! :D
Närå, när min blogg börjar se ut så här:
Idag har jag klivit upp, vart på jobbet, sen var jag på stan en sväng och sen pratade jag i telefon med en kompis hihihih sen såg jag beverlyhills och sen så fortsatte jag med mitt patetiska liv som jag hatar.
DÅ darling DÅ ska du börja fundera på om det är dags för skilsmässa, för om det blir så trist då är det antagligen ngt fel på mig! Kyss

Valkin said...

hahaha... hun.. you are stuck with me for better or worse.. and having been with you for 2 years.. i know that you age like a good red wine.. unlike me.. i age like sour milk.. so maybe you should consider ?

Anonymous said...

Eller så skriver hon tråkinlägg som :
till frukost:åt jag en hårdbrödmacka utan smör och utan pålägg tog en halv för en hel var ju att svulla.
lunch..: hånglade med Leon han hade ätit lunch så jag fick väl i mig nåt.
middag: åt en halv potatis och sen så slickade jag av skeden till såsen som jag gjorde till resten av familjen.
kvällsmat..: vad är det??
Din fru har en makalös fantasi..
Kanske ska kolla om hon är blå om tänderna jämt.. om hon ligger under kranen på rödvins kartongen lite väl ofta heheh och ni lever lyckliga i all evighet fast du kommer att ha blå snopp heheh

bye

Charleene said...

haha klockers det sista du skrev där helena ;)
fuckerUp eller Suckerup. same shit, a biiit different name !

Valkin said...

i know.. malin have an exceptional humor (and just as sick as mine.. maybe that is why i just knew that i WANT that girl from the moment i saw her...!?!) .. keep it up baby..

Lisa said...

OOOO MMMMM GGGGG!!!
Ni är ju sliskiga så man bara vill SPY! Ja, vi fattar att ni låtsas vara kära, dont fuckin rub it in our faces all the time! P. Jag är inte avundfsjuk. Ett dugg. Jag ska vara nucka hela mitt liv. Ni vet inte vad ni missar. Nuckerlife rular!

EvilElin said...

haha, ni är galna båda två juh!